bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Tuesday, December 28, 2010

W.E.T HAND~~

dari kecik-kecik problem ini melanda aku..
sedey..
kadang-kadang terpikir kenapa??
problem ini sangat melemaskan jiwa raga..
oooohhh...


bila keluar je dari rumah..
problem ni akan melanda aku..
bkn setakat wet hand..kaki pon terjangkit..
rendah diri sangat kalau nak bersalam dengan orang..


towel comel kena sentiase terselit dlam beg..
kalau tak..
alamat memang tak tahu nak lap mane..
calik la kat mana patot..
sob3..


tapi aku ni kene la besyukur..
ade jugak 
tangan dan jari yg lengkap..




kaki dan jari yang lengkap jugak..


        bosar nyor..


walaupun  ia akan di basah wet bile tibe tyme suke hati dia nak..
  
dan aku tetap besyukur dengan lengkapnya
AKU ini..




                   oh manisnya.. perasan! >_<




dan itulah realitinya tentang diri aku..
MIRA THE WET HAND..PLUS..KAKI..

No comments:

Post a Comment