bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Wednesday, February 2, 2011

desperete!

agak sadis kretif la sekarang ni..
bukan ape..
cube hilangkan minat bershopping..
xnak membazir..
 bagus kan saya??
pandanglah lihatlah  tiru macam saya..


bukan ape..
azam baru la..
nak kumpul duit nak kawen jimat wuu..


tengok beg koyak pon oter sendri k..
kau boleh?


dan..hasil jahitan aku...



tengok3...
serbe boleh ni!


buku note pon aku x beli taw..
buat sendri..
byk buku2 free aku dapat so aku edit2 la..


cantik kan??
kaler2..
ce carik kat kdi mne ade note book selawa nih??
carik3..

tudung-tudung lame yang aku x penah pandang..
sume aku kutip..
lantak r x pesyen2 pon..
janji aku pki mke nampak KURUS!



old skool yaww..
budak tadika x pandang dah!

pecaya x aku potong rambot sendiri??
g depan cermin..
teekk..tek..teekkk...
siaap!
lawa jugak..
see da leg lar..
harap maklumla..
agak2 la nak update gamba rambot kan..
jimat xde duit 15hinggit..


untung dowh sape amek aku wat bini..
jimaattt xde duit.....
tak nak ke???











No comments:

Post a Comment