bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Tuesday, March 1, 2011

ubah la..

okey pos kali ni nak tulis yang baik lah..
xde merepek merpau..(sekejab je....).

"ubah la cara pakaian..kita nak tutup aurat..tapi bkn bungkus atau balut aurat"

tersentap jugak aku dengar pesanan ni dari umi.
dulu aku dah cuba,tapi separuh jalan je.
aku rasa tu bukan diri aku.

tapi ape sebenanye diri aku sekarang ni??
kenapa aku x dapat kekalkan imej seorg muslimah itu?
aku sedih dengan diri aku.
aku selesa macam ni..
tapi dosa-dosa tu??
adakah kene ikot atas selesa aku??

aku tau umi x marah aku..
tapi dia kecewa tengok aku..

aku berdoa moga hidayah tu datang..
aku akan cuba cari..aku nak cari!dan aku nak!

insyaALLAH..

manis kan??
indahnya muslimah yang menjaga auratnya..
tapi kenapa aku x?????

2 comments: