bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Friday, April 1, 2011

6.41 a.m

betollah..hidup ni tak bole bergantung kat orang lain.
nanti..macam-macam orang hina kita..
even buat assigment copy paste pon orang akan pertikai.
padahal..its normal and memang part of student life?
setuju?
and..rasanya yang lain buat the same thing right??
tapi..blamenye ha..kat kau je lah..
bila kita menjawap cakap x mengaku salah..
kau pernah rasa the same thing..
tapi kenapa buat org like the same thing??

YA ALLAH..
i got the same test from you..
am i too bad??
give me the strength..
try to be a good as people want..
i'm try..but not promised... :'''-)
 YA ALLAH..
 i hope YOU will send me someone to be with me..
to accept all my weakness..
to accept all my mistake..
to be with me when i'm fall..
to be with me as a SAHABAT..

YA ALLAH..
jadikan doa ini termakbul..

No comments:

Post a Comment