bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Wednesday, April 6, 2011

gua pon setia lah!

gua memang jenis susah setia kat satu benda,
setia kat orang pon susah gak..
sebab tu x pernah dapat kapel sampai setahon.

barang pon paling lame gua penah simpan ialah handphone nokia gua..
hampir 2 tahun lebih..
tu pon gua da beli baru punya handphone.

tapi..
dalam x setia-setia gua..ade gak yang gua setia..
contoh..

TOILET kat kolej..
gua akan suke satu toilet tu je dan akan gune toilet tu je sampai habis sem..
shower pon sama..
lantaklah ada orang ke tengah gune,
gua akan tunggu kat lua sampai org tu kelua,
gua tak akan guna toilet or shower lain walaupun kosong..
since skolah, matrik dan sampai kat u,
gua ada favorite toilet and shower sendiri..
sebab tu kadang-kadang roommate pelik nape gua mandi lama sangat..
sebabnya gua tunggu oarang habis mandi..tu je..
tapi campor ngan kadar kelamaan kemandian gua 
tolak tambah hampir sejamsetengah.....

No comments:

Post a Comment