bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Friday, September 9, 2011

anak halal

alahai malasnya nak balik u,
nak tinggal si teletah ekal tu,
mesti aku rindu dia.sekarang dia dalam fasa gatal lidah,
ajar jelah apepon mesti dia ikut,
waktu ni la nak ajar baca doa,nyanyi ke,marah ke semua dia ikut.
ayah sampai kadang-kadang dah macam orang angau,
balik kerja x sempat salam dia jerit-jerit nama haikal.


ekcelli ayah memang suka budak,
kalau diiuktkan aku ada 11 adik beradik,
tapi disebabkan adik ke-7 meninggal dalam perut
maka yang seterusnya mungkin xlarat nak tanggung dosa hidup kat dunia
so diorang keluar dari perut sebelum sempat ada nyawa...
kata mudah GUGUR lah....
terbayang jugak macam mana lah kalau aku ada 11 adik beradik,
dan yang 5 kebawah mungkin masih kecik-kecik.........
*geleng-geleng x sanggup fikir.


ajaib kan bila baby yang comel tu orang sanggup cederakan.
padahal bila dia membesar kita tengok dia tidor pon kita akan 
anyonyonyo comelnye tido.....
tu belum gelak,tatih terkedek-kedek jalan,sengih ade gigi 2 batang..
walaupun dia bukan anak halal,dia tetap akan comel tahu?
dan nak jentik pon rasa aloooooo ciaannnn dieeee...


ada jiran aku,dia jage anak orang,dan bila budak 
tu kencing dia bakar bontot budak tu
aku bayangkan mesti dia macam "woi!bodoh kencing dalam seluar"
hello!kau ke baby tu bodoh?
kau lapanploh juta bangang sebenarnya.
meh aku bakar bontot kau tengok,sanggup ke?!!!!!
*emo.


jadi...sayangilah anak kita....

No comments:

Post a Comment