bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Wednesday, November 9, 2011

selamat pagi

sekarang ni sangat jelez tengok kawan-kawan dan sepupu sepapat
yang dah berjaya kuruskan badan
dulu badan kiteorang sedang-sedang je tau tak

mule-mule jeles tengok ain

































nampak tak?
beza kan..dulu dia lagi gemok dari aku
sekarang...jeles!
nak jugakkkk

jeles dengan along..ni sepupu aku
































nampak tak?
kurus kot
baju merah raya puasa..baju biru raya haji
lagi cepat doh

nak tahu petua diorang?
jangan makan nasi
mane aku mampu..sob3 T_T

kene cuba kan?
nak tengok aku?
ramai cakap aku x banyak beza
aku pon rasa macam tu
sebab baju-baju aku dari since sekolah
semua aku muat
ada jugak yang macam makin ketat
uwaaa....aku nak semua makin longgar boleh?
uhuk3


No comments:

Post a Comment