bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Saturday, October 16, 2010

raya..raya..raya..

dah lama raya baru nak kongsi cerita kat sini..
alah..baru buat blog u..
heeeee..
tahun ni balik perak jek..
tak besh!ish kecik ati atok..
tapi memang tak bez pon..
tape atok takde blog..
haha
hakz!
tema raya: COKLAT!
payah nor nak cari baju kaler coklat yak vouge!
sume type2 nenekz punye baju..
dekat 10 jam pusing GM,akhirnya kakak hentak2 dua kaki dan
gunakan kuasa VETO ugut nak tinggai aku!ceh..
mentang2 aku takdak keta lg
kelam kabot aku berlari anak cari baju coklat..
adik2 aku da siap warning
" hang tak pakai bju coklat ciap"
alah bengang ah tuh x dapat pakai bju same kaler dgn awek dia..
disebabkan sebelom ni aku pakse depa beli wana coklat,
maka umi plak paksa aku beli baju nenkz jugak,
tu pon setelah 2kali p GM okez!
sume bersepakat membawa berkatgelakkan baju nenekz aku..
"HAHAHA..baju macam atok"
"HAHAHA..boleh geng atok pasni"
"HAHAHA..baju atok lagi grand"
halooooo..
ni la pesyen okez! (dlm ati: umi nak beli baju lain)..sob3..


On the hari raya..
"cantik la baju raya mira"
"beli tang mana??"
"memang pesyen la ni pakai macam ni kan??"
"susah nak cari baju mcm ni sekarang noh kat sini.."


walaweeee..
sumpah aku suka baju ni :-P



hari raya..bergambar dgn sume orang..agk2 baju si nenekz yang mana stu????

No comments:

Post a Comment