bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Sunday, October 17, 2010

memang berbeza..

ok lah..
teringin jugak nak bercerita pasal cerita2 lme..
korang tau tak fist kapel tak same dengan fist love??
kenapa macam tu??
macam aku..
fist kapel aku bukan fist love aku..
tetibe macam nak flash back balik kisah2kapel aku..
 waaahhh,.."kisah" ko..
nak cakap ko banyak la kan ko punye pakwes2..
ceh bajet HOT!
oyeay!

agak2 betul ke aku da jumpe fist love aku??
DAH!
tp tolong jangan bangge kepda orang ituh, yela2 memang dye la fist love aku,,
but not laz, tu paling penting okez..tp...aku ni fist love dye ke??
dye kate aku fist love dye..tp..ntah..ahahaha
wallahualam..
tp tu la maheinyer fist love ni,orang kate lame mane pon clash tetap dikenang sokmo,ntah mandrem ape dye pakai cek pon tak tau..
tp..fist kapel pon aku x pnh lupe la,ingat lagi zaman gatai2 gedix dulu, orang kapel kita pon cibok nak kapel,
dah hasilnye?takde hasil..
kalau tetibe terjumpe depa's2 tu mesti tetibe gaya rock serta merta jadi sopan santun.
alahai cek mek molek..
okez sat, nak kongsi cerita agak berjiwa cket la kan..memang agak perit la kan bila nak lupa fist love ni,makan x lalu,..tp x kurus2 jugak!haish..
fist kapel??perit tu ape ek??nages??jgn harap..clash??ok jek..tade hal lah..aku??cool~~
tengok2 hukum karma..buat kat orang  tgk la orang buat kat ko..nahui..
alah macam lah aku clash ngan ko,ko perit kn??blah!toksah menipu..
apepon pengalaman mengajar kita erti kedewasaan.
ececece..da dewasa dah anak pak nasir dengan cek mah ni, bley kawen da la kan3??
yeeeeeaaayyyy..!


*kawen nanti nak kumpul depa's2 tu jadi mentara..

ok gak pasukan kompang kan..heee

No comments:

Post a Comment