bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Friday, October 22, 2010

clap..clap..clap..

tahniah..tahniah..tahniah..!!!

ANDA telah berjaya memiliki seorang FOLLOWER...
kau ader??
haha..
berjuta terima kasih kat acap sbb sudi jadi follower pertama aku..aku x pakse kn??
hee
sumpah terase diri nih da mle jatoh cinta kat blog sbb da ade pengikut pertama..
terharuuu...sob3..
aku ingat tarikh dimane pada **,10,10....follower pertame tlh muncul..
HEBAT!
amboi.hebat..orang lain dah berpuluh x kecoh pon.
oooppsss..ok la  xhebat..
tapi aku memang hepi bile tgk follower aku yang sorang tuh..
dah takde yang lain kan, so tgk yang tu jek lah,
bertuah badan..
bukan senag nak dapat follower ni kan??tulis blog pon macam kanak-kanak belajar tatih,
ade hati nak follower,syukur la ade satu..tu pon aku suruh dgn rela hati dye nk jadikkn aku follower..
sape mangse lepas ni yah??
aha...
sangat teruja nie..balik rumah teros cerita kat semua "blog aku dah ada sorang follower"
bangge dan sangat bangge!
suke hati lah okez!
kutuk berdose..


oit first follower..
disebabkan awak telah menjadikan saye manusia yang telah jatuh cinta kat blog,ni hadiah saya bagi..
ambik lah..
jgn segan plak..




hambek kau..skyline cek bagi..blh la drive pegi beli nasik lemak tgh2 malam kat seksyen 7..
bravoo..

**thank to yahoo photographer..memandai..

No comments:

Post a Comment