bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Thursday, April 28, 2011

assalammualaikum

first entry yang start dari salam nampaknya eh?
ape punya manusia daa..


gua nak melepaskan perasaan tak puas hati bole?
sambil lepas sambil nak menangis boleh?
sambil lap-lap hingus boleh?
sambil sedut hingus masuk dalam balik boleh?
errk!


kenapa manusia ni busuk hati?
suka nak menguji orang lain?
kenapa??kenapa??kenapa??


dah tahu kita marah..lagi nak buat!
alasannya.."kau comel bila marah"????
amende??
paham tak hati sakit??


kemon la beb..hati gua bukan hati bewak paham la..
janganla sengaja buat-buat macam gua ni takde perasaan..
hari ni kau cakap kau sayang.
esok kau melambung cerita pasal orang lain..
gua ni bukan mainan la..


gua penat dah la nangis!
kau bajet kau main-main,gua buat-buat takde ape-ape 
kau pikir boleh buat sesuka hati?
nanti tetiba nak bad mood pun sesuka hati??
kemon la!
HATI GUA BUKAN HATI BIAWAK!

2 comments: