bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Sunday, June 26, 2011

hati ditikam..dicurah tuba...

kali ni aku rasa betul-betul ditipu
dikhianati
rasa macam dah hilang percaya kat lelaki
aku benci bila lelaki tu sebut
"kau paling istimewa"
"kau aku cinta..hanye seorang"
"kau sorang,xde dua tiga dan bla..bla..bla.."


ok itu hanya penipuan!
hati diorang masih ade ruang untuk pompuan lain!
yah...dulu aku dikhianati tapi lepas setahun baru kantoi,
tapi kali ni....
perit..perit....perit..
aku yang kantoikan sendiri..
depan mata sendiri!!!!!!!!!


hati macam dah xnak hidup dengan lelaki,
tapi nanti mcm mana nak ada anak n jadi ibu yang baik ye kan?
tapi buat mase ni
aku xkan terima nasihat yang cakap
"kumbang bkn banyak,jantan bukan sekor"
no...
aku dah benci dengan lelaki yg bukan muhrim dan yang xde ikatan saudara,
semua x boleh pakai
semua jenis mainkan hati pompuan
ya....bia aku hidup tanpa teman yang lelaki,
aku dah muak!


maafkan post yang berjiwa...
tapi..aku tahu..
hikmahnya nanti..
dan aku tahu...
seorang yang TERBAIK untuk aku nnti.......

No comments:

Post a Comment