bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Monday, June 27, 2011

what goes around come around

ini pepatah memang sinonim kan dengan kita?
kita guna bila kita bengang ngn orang tu
tapi nak buat sweet-sweet kita cakap ar macam tuh!
padahal dalam hati
"mintak2 ko mampus cepat la!"


dlu abg gua hobi die mengorat awek pastu die bla..
memang x gune ek?
so..mesti pompuan tu menyumpah seranah kan dia
dan....


aku jugak tekena tempias..
dia dah selamat menikah..
isteri dia kenal sekejab terus ajak bertunang,
means dia nak betul-betul..bukan main-main..


ok sebenarnye memainkan hati orang..
yang penting main hati je jgn main BODY!
tapi perit la bila kene main,
tapi takpe sekejab je....


aku x kisah bila aku kena tempias tu,
at least orang lain xkan terkena,
oh yaaa..aku penyelamat keadaan..
superwomen.....
kau xde kan?


yang penting hikmah akan menyusul..
oh ye ni pon ayat sweet jugak
padahal dalam hati
"jantan takk gunee!!!!!"

No comments:

Post a Comment