bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Wednesday, July 6, 2011

fuhhhhh

beberapa hari ni aku asyik berdebat je
berpeluh jugak nak kemukakan pendapat
seriously aku x tinggi ilmu
ramai pulak tu,
nak-nak yg jenis berdebat dalam group
ilmu diorang dah la tinggi,siap hadis sume
aku mane hafal hadis pon...
tapi tu lah
berlapang dada
kadang-kadang diorang cakap x salah
mungkin berbeza pendapat jadi kite x sehaluan la
ibarat x kenal maka x cinta gituuuww

ape yang aku amalkan


"ALLAHUMMA RABBI YASIRRU WALA TU'A SIRU WATAMMIM BIKHOIR"


semoga ape yang aku buat ALLAH permudahkan


jadi sebelum aku berdebat
aku amalkan doa ni supaya ilmu yang aku akan
share bukan yang terpesong
dan alhamdulillah ilham tu datang dari ALLAH..
DIA bg ilham untuk kita fikir dan jawap dalam mase pantas


aku harap sangat yang aku berdebat bukan untuk riak
tapi untuk berkongsi ilmu'
dan semoga ALLAH ikhlaskan hati aku


seronok tahu kongsi ilmu
nak-nak bila kita dapat share ilmu tu dan org tu trime
rase sweet jek..
nak share makan nasi pon x pe..aku rela


berbunga kan ayat aku?
tapi aku xtahu la nak tulis care biar macam daun
redah je la...

No comments:

Post a Comment