bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Sunday, July 31, 2011

kegembiraan di akhiri tragedi

yiihhuuuu..
seronoknya nak pergi tengok tentera tamat latihan
mesti banya abe-abe hensem
tapi biasela...name tentera..haruslah kulit berwarna malam sikit kan


memang ramai sangat manusia kat sana
sesak la jugak,
tapi ok la dapat tengok diorang berkawat
banyak org jual-jual
happening la...macam majlis konvokesyen kat u
tetiba hujan renyai-renyai
semua orang buat bodo lagi


haaa...tetibe bukan main lebat kau
terkedek-kedek aku dengan sedara lain lari
bagusla berteduh dekat surau
tiba-tiba ribut kuat gila
sumpah aku x tipu
habis..habis..
mcm kiamat kecik
pokok.khemah,bumbung..hancusss


paling teruk kereta la..
paling yang paling aku speechless bila kereta kami
selamat dan kereta saudara pon selamat
bayangkanlah kereta kami kat tengah
lori belakang kereta aku hancur
waja dpn kereta aku hancur
kami kat tengah-tengah parking ALHAMDULILLAH..
nak tengok hasil dari ribut ni..........................


*ehsan dari gamba blog lain sbb aku langsung x amik gamba




Ribut di Port Dickson 30 jul 2011

Ribut di Port Dickson 30 jul 2011





No comments:

Post a Comment