bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Friday, July 29, 2011

tetiba rasa sesuatu yang aku kena luahkan
yes...aku malas nak tumpang telinga orang
makanya bia dua-dua senyap
hanya jari dan mata yang bekerja untuk lelah


ya..ape yang aku nak luah?
aku rindu dia..
yes!betul!rite!true!
dah setahun lebih,godek-godek facebook
tertatap komen-komen lama
menitik ayaq mata
tiba-tiba kuatnya rindu ni
hati dah curang sangat malam ni..


dengan berani aku hantar mesej dekat MYSPACE
what????! old skool giler
takpela..aku dah x mampu nak telan
biarlah kali terakhir hantar mesej berbaur lucah,eh bukan
berbaur rinduuuu


dah setahun lebih kot..susahnya bila dah sayang
ada ganti pon tetap tak sama
ibarat aur dengan tebing
ade kene mengena ke?
ok..air mata menitik ke dua titiknya~~~



No comments:

Post a Comment