bergossip tanpa dosa

bergossip tanpa dosa

Friday, February 1, 2013

kenapa aku kerja sendiri??

hari ni 31/1/2013
maknanya dah cukup sebulan jadi kena audit
berapa pendapatan bulan ni
bulan ni lebih baik dari bulan lepas
TAHNIAH!!!ada peningkatan walaupun masih
belum mampu beli ferrai atau lambogini

sekarang ni aku sedang memberi satu tempoh masa
praktikal kepada diri sendiri
di mana macam pekerja yang baru mohon kerja
mesti ada tempoh percubaan 3 bulan kan?
dan aku buat macam tu pada diri aku
cuma aku beri masa 6 bulan kepada diri sendiri
untuk capai target pendapatan melebihi basic 
pekerja seorang lepasan degree
biasa lepasan degree basic dalam RM1800-RM2500
kan?
jadi target aku mesti melepasi pendapatan sebegini
dalam tempoh 6 bulan..
jadi aku sekarang diberi tempoh percubaan oleh diri
sendiri dalam macam mana aku perlu letupkan
pasaran aku!
jadi..kita tunggu untuk next 6 month...XOXO

No comments:

Post a Comment